KONSORCJUM MEDYCZNE
Regulamin kliniki
Regulamin funkcjonowania Kliniki
Konsorcjum Medyczne Sp. z o.o.
Siedziba Spółki: ul. Żurawia 45, 00-680 Warszawa
Adres świadczenia usług medycznych: ul. Limanowskiego 30, 02-943 Warszawa
Telefon kontaktowy: +48 733 333 751
Adres e-mail: recepcja@konsorcjum-medyczne.pl
PRZEBIEG PROCESU – OD KONSULTACJI DO ZABIEGU
- Każdy zabieg poprzedza osobista konsultacja z lekarzem – obowiązkowa
- Brak kwalifikacji do zabiegu nie uprawnia Pacjenta do nieuiszczenia opłaty za konsultację
- Po pozytywnej kwalifikacji ustalany jest termin zabiegu
- W ciągu 7 dni od ustalenia daty zabiegu należy wpłacić pierwszą ratę (20% wysokości zabiegu ustalonego na wizycie konsultacyjnej)
Na rachunek bankowy:
Konsorcjum Medyczne sp. z o.o.
Nr konta bankowego: 43253000082090108384060001
Tytułem: zadatek na zabieg/Imię i nazwisko/Data zabiegu - Na 4 tygodnie przed zabiegiem Pacjent wykonuje zlecone badania diagnostyczne – koszt pokrywa Pacjent.
- Wyniki należy przesłać mailowo (recepcja@konsorcjum-medyczne.pl) nie później niż 10 dni przed zabiegiem; oryginały przekazywane są w dniu zabiegu.
- Po zatwierdzeniu badań termin zostaje potwierdzony drogą mailową.
- Wizyty kontrolne odbywają się według zaleceń lekarza, pacjentowi przysługuje wizyta na ściągnięcie szwów i jedna wizyta kontrolna po miesiącu od wykonanego zabiegu, a także po 3ech miesiącach od wykonanego zabiegu.
WARUNKI PŁATNOŚCI I TERMINY
- Koszt zabiegu ustalany jest podczas konsultacji i obejmuje: kontakt z pacjentem przed zabiegiem (informacja, zalecenia przedzabiegowe) procedurę zabiegową, znieczulenie, pobyt do 2 godzin po zabiegu, opiekę pozabiegową oraz wizyty kontrolne.
- Za konsultację należy zapłacić w ciągu 3 dni od rezerwacji – brak płatności anuluje wizytę.
- I rata (zadatku) za zabieg wynosi 20% kwoty zabiegu ustalonej na konsultacji i musi zostać opłacona w ciągu 7 dni od ustalenia terminu/jest potwierdzeniem rezerwacji terminu. Pozostała część kwoty uiszczana jest w dniu zabiegu.
- Zwrot I raty (zadatku) możliwy jest w przypadku: dyskwalifikujących wyników badań, rezygnacji na min. 15 dni przed zabiegiem lub nagłego pogorszenia zdrowia – potwierdzonego zaświadczeniem lekarskim.
- Brak zwrotu zadatku następuje m.in. przy rezygnacji krócej niż 15 dni przed zabiegiem, niedostarczeniu wyników badań, nieobecności w dniu zabiegu.
- Zmiany terminu zabiegu można dokonywać bez opłat do 15 dni przed zabiegiem. W przypadku zmiany <15 dni – opłata 1000 zł + VAT (z wyjątkiem przyczyn zdrowotnych).
- Klinika zastrzega sobie prawo do zmiany terminu w nagłych przypadkach – nowy termin ustalany jest indywidualnie lub środki są zwracane w ciągu 3 dni roboczych.
DZIEŃ ZABIEGU – ORGANIZACJA
Pacjent zobowiązany jest do zastosowania się do instrukcji zawartych w dokumencie „Zalecenia przed zabiegiem”.
Standardowy pobyt w klinice po zabiegu wynosi około 2 godziny.
Opuszczenie kliniki możliwe jest po uzyskaniu wypisu oraz ocenie stanu zdrowia przez personel.
W dniu zabiegu należy unikać prowadzenia pojazdów oraz podejmowania ważnych decyzji – ze względu na działanie leków znieczulających.
KOREKTY ZABIEGÓW
W przypadku konieczności przeprowadzenia korekty efektu zabiegu – koszt takiego zabiegu nie przekroczy 50% pierwotnej ceny.
SYTUACJE NAGŁE – KONTAKT
W razie jakichkolwiek niepokojących objawów po zabiegu należy niezwłocznie skontaktować się z recepcją pod numerem +48 733 333 351 lub numerem lekarza podanym w wypisie.
INFORMACJE KOŃCOWE
Wpłacenie I raty (zadatku) za zabieg jest równoznaczne z zaakceptowaniem treści niniejszego regulaminu oraz dokumentu „Zalecenia przed zabiegiem”.
Regulamin może ulec zmianie – jego aktualna wersja jest dostępna na stronie internetowej kliniki.
Chcesz zatroszczyć się o swoje powieki? Jesteś w dobrych rękach
skontaktuj się z nami