KONSORCJUM MEDYCZNE

Regulamin kliniki

Regulamin funkcjonowania Kliniki

Konsorcjum Medyczne Sp. z o.o.
Siedziba Spółki: ul. Żurawia 45, 00-680 Warszawa
Adres świadczenia usług medycznych: ul. Limanowskiego 30, 02-943 Warszawa
Telefon kontaktowy: +48 733 333 751
Adres e-mail: recepcja@konsorcjum-medyczne.pl

PRZEBIEG PROCESU – OD KONSULTACJI DO ZABIEGU
  1. Każdy zabieg poprzedza osobista konsultacja z lekarzem – obowiązkowa
  2. Brak kwalifikacji do zabiegu nie uprawnia Pacjenta do nieuiszczenia opłaty za konsultację
  3. Po pozytywnej kwalifikacji ustalany jest termin zabiegu
  4. W ciągu 7 dni od ustalenia daty zabiegu należy wpłacić pierwszą ratę (20% wysokości zabiegu ustalonego na wizycie konsultacyjnej)
    Na rachunek bankowy:
    Konsorcjum Medyczne sp. z o.o.
    Nr konta bankowego: 43253000082090108384060001
    Tytułem: zadatek na zabieg/Imię i nazwisko/Data zabiegu
  5. Na 4 tygodnie przed zabiegiem Pacjent wykonuje zlecone badania diagnostyczne – koszt pokrywa Pacjent.
  6. Wyniki należy przesłać mailowo (recepcja@konsorcjum-medyczne.pl) nie później niż 10 dni przed zabiegiem; oryginały przekazywane są w dniu zabiegu.
  7. Po zatwierdzeniu badań termin zostaje potwierdzony drogą mailową.
  8. Wizyty kontrolne odbywają się według zaleceń lekarza, pacjentowi przysługuje wizyta na ściągnięcie szwów i jedna wizyta kontrolna po miesiącu od wykonanego zabiegu, a także po 3ech miesiącach od wykonanego zabiegu.
WARUNKI PŁATNOŚCI I TERMINY
  1. Koszt zabiegu ustalany jest podczas konsultacji i obejmuje: kontakt z pacjentem przed zabiegiem (informacja, zalecenia przedzabiegowe) procedurę zabiegową, znieczulenie, pobyt do 2 godzin po zabiegu, opiekę pozabiegową oraz wizyty kontrolne.
  2. Za konsultację należy zapłacić w ciągu 3 dni od rezerwacji – brak płatności anuluje wizytę.
  3. I rata (zadatku) za zabieg wynosi 20% kwoty zabiegu ustalonej na konsultacji i musi zostać opłacona w ciągu 7 dni od ustalenia terminu/jest potwierdzeniem rezerwacji terminu. Pozostała część kwoty uiszczana jest w dniu zabiegu.
  4. Zwrot I raty (zadatku) możliwy jest w przypadku: dyskwalifikujących wyników badań, rezygnacji na min. 15 dni przed zabiegiem lub nagłego pogorszenia zdrowia – potwierdzonego zaświadczeniem lekarskim.
  5. Brak zwrotu zadatku następuje m.in. przy rezygnacji krócej niż 15 dni przed zabiegiem, niedostarczeniu wyników badań, nieobecności w dniu zabiegu.
  6. Zmiany terminu zabiegu można dokonywać bez opłat do 15 dni przed zabiegiem. W przypadku zmiany <15 dni – opłata 1000 zł + VAT (z wyjątkiem przyczyn zdrowotnych).
  7. Klinika zastrzega sobie prawo do zmiany terminu w nagłych przypadkach – nowy termin ustalany jest indywidualnie lub środki są zwracane w ciągu 3 dni roboczych.
DZIEŃ ZABIEGU – ORGANIZACJA

Pacjent zobowiązany jest do zastosowania się do instrukcji zawartych w dokumencie „Zalecenia przed zabiegiem”.

Standardowy pobyt w klinice po zabiegu wynosi około 2 godziny.

Opuszczenie kliniki możliwe jest po uzyskaniu wypisu oraz ocenie stanu zdrowia przez personel.

W dniu zabiegu należy unikać prowadzenia pojazdów oraz podejmowania ważnych decyzji – ze względu na działanie leków znieczulających.

KOREKTY ZABIEGÓW

W przypadku konieczności przeprowadzenia korekty efektu zabiegu – koszt takiego zabiegu nie przekroczy 50% pierwotnej ceny.

SYTUACJE NAGŁE – KONTAKT

W razie jakichkolwiek niepokojących objawów po zabiegu należy niezwłocznie skontaktować się z recepcją pod numerem +48 733 333 351 lub numerem lekarza podanym w wypisie.

INFORMACJE KOŃCOWE

Wpłacenie I raty (zadatku) za zabieg jest równoznaczne z zaakceptowaniem treści niniejszego regulaminu oraz dokumentu „Zalecenia przed zabiegiem”.

Regulamin może ulec zmianie – jego aktualna wersja jest dostępna na stronie internetowej kliniki.

Chcesz zatroszczyć się o swoje powieki?  Jesteś w dobrych rękach
skontaktuj się z nami